Spørsmål og svar

1/1
Vanlige spørsmål og svar

Under har vi besvart vanlige spørsmål og svar. 

Hvorfor burde jeg reise med dere kontra andre turoperatører?
Det er en mengde aktører i markedet, dessverre er det mange useriøse også. Vi bruker kun de beste og mest troverdige leverandørene. Vi er også tilgjengelige på telefon og prøver ikke på noen måte å gjemme oss bort. Dersom man bare får kontakt på e-post bør det være et faresignal.
Videre selger vi kampbilletter der du vil sitte. I tillegg matcher vi de fleste på pris. Hos oss må du f.eks. ikke velge plasser bak mål, eller i et hjørne på stadioen. Mange andre tilbyr for eksempel bare Quadrant-tickets på Old Trafford. Vi synes kampene blir enda litt bedre på langsiden. Men hos oss får du i alle fall valgmuligheten.


Har jeg bestilt tur når jeg sender en forespørsel?
Nei. Når du sender en forespørsel til oss vil vi umiddelbart ta kontakt med våre leverandører for å skaffe deg den best mulige prisen. Vi gir deg et tilbud innen 24 timer.


Sender dere billetter med Posten?
Vi sender IKKE billetter med Posten.
Dette skyldes at billettene som oftest ikke blir frigitt før 10 dager før kampdag. For å unngå at billettene skal være på vei i posten mens du er på vei til destinasjonen har vi heller ordnet det sånn at du får billettene på hotellet eller et annet avtalt sted.


Er det bare billetter til hjemmelaget eller kan vi sitte i borteseksjonen?
Hos oss har du også anledning til å sitte blant bortesupporterne. Oppgi dette ønske når du sender forespørsel.


Hvordan får vi hotellbekreftelse?
Når deres ordre er bekreftet vil dere få tilsendt en hotellvoucher på e-post som bekrefter at hotell er betalt. Denne leveres i resepsjonen ved ankomst.
Nødvendig informasjon om hotellet kommer i e-posten sammen med voucheren.


Hva skjer hvis kampen flyttes eller avlyses?
For det første er det svært sjelden at kamper i de øverste ligaene i Europa avlyses. Det er derimot mer vanlig at kamper flyttes på grunn av TV-rettigheter eller spill i Europa. Vi er behjelpelige dersom en av kampene du har bestilt blir flyttet, allikevel er vårt ansvar begrenset i forhold til hendelser som ligger utenfor vår kontroll.


Får vi sitte sammen når vi er flere?
Vi forsøker alltid å få billettene samlet. Dersom dere er en gruppe må dere allikevel være forberedt på å bli satt sammen i mindre grupper. For eksempel tre og tre eller lignende. Ingen skal bli sittende alene (med mindre det er et ønske).


Er det dresskode eller andre ting vi må ta hensyn til?
Det er ingen dresskode og du kan komme på kamp i stort sett hva du føler for.
Det er imidlertid SVÆRT VIKTIG at du ikler deg supporterutstyr ut fra hvor på stadion du ønsker plasser. Dersom du kommer i bortelagets farger og har bestilt plasser blant hjemmesupportere vil du bli NEKTET adgang. Dette er for din egen sikkerhet!


Kan jeg ta kontakt med dere dersom jeg har ytterligere spørsmål?
Vi svarer alltid på e-post innen 24 timer, men som oftest mye raskere. Dersom du har spørsmål som haster kan du også nå oss på telefon.


Er dere medlem av Reisegarantifondet?
Vi er medlem av RGF. Du kan søke oss opp i registeret på deres side her.